Jakie gadżety firmowe kupić

Wbrew obiegowym opiniom, które panują w środowisku marketingowców, gadżety reklamowe wcale nie muszą być tanie i tandetne. Można znaleźć dostawcę, w który w rozsądnej cenie przygotuje gadżety z logo firmy, które spodobają się klientom i pracownikom. Następnie pozostanie tylko ustalić, kto powinien dostać gadżet i kiedy będą one rozdawane klientom.

Warto również ustalić, jaki budżet będzie przeznaczony na gadżety, by środków wystarczyło również na inny rodzaj reklamy, przykładowo. foldery i ulotki reklamowe informujące o ofercie, którą ma firma. Po pierwsze gadżety rozdaje się nowym potencjalnym klientom w trakcie różnego rodzaju akcji reklamowych. Nierzadko w trakcie otwarcia nowego punktu można rozdawać gadżety tym klientom, którzy zdecydują się na zakupy. Gadżety mogą dostawać ci k lienci, którzy zrobią większe zakupy, czyli zostawią w firmie więcej pieniędzy. Na prawdę bardzo często gadżety firmowe trafiają też do pracowników - firmowe kubki, breloki, pendrive to nie są wysokie koszty a pracownicy bardzo chętnie z nich korzystają. Tak de facto to firmowe gadżety możemy podarować nie tylko potencjalnym kontrahentom, których pragniemy zachęcić do współpracy, niemniej jednak też i dotychczasowym klientom i współpracownikom. Dziś technika jest wysoko rozwinięta i na gadżetach można nadrukować wszystko: zdjęcia, napisy, grafiki, dlatego też na długopisach albo brelokach można nadrukować numer telefonu, adres witryny internetowe. Można też zakupić balony z firmowym nadrukiem i w ten sposób informować klientów o tym, że zbliża się jakaś promocja lub będzie otwarty nowy sklep.
Zobacz więcej: gadżety reklamowe.