Projektowanie kampanii promocyjnych - na co zwrócić uwagę? Nowoczesne kampanie marketingowe składają się z wielu różnych elementów, tak by w konsekwencji docierały do jak najszerszego grona klientów. Aktualnie fundamentem jest tworzenie nowoczesnych i funkcjonalnych stron internetowych, które odróżniają się responsywnością, jak także zawierają ciekawe treści, które zatrzymują uwagę klientów na dłużej, ale też są skonstruowane tak, by były optymalne pod względem seo. Jednak agencja kreatywna zajmuje się nie tylko i wyłącznie tworzeniem innowacyjnych i funkcjonalnych witryn internetowych wykorzystanych dla firm działających w różnorakich branżach, ale także oferuje usługi tj. projektowanie logo. Musimy sobie zdawać sprawę, że logotyp to kluczowy detal identyfikacji wizualnej firmy. Przygotowanie logotypu składa się z kilku zasadniczych etapów. 1szy polega na zapoznaniu się z oczekiwaniami, jak także celami biznesowymi i założeniami marketingowymi zleceniodawcy. Kolejny krok to wykonanie staranneg o research rynku, jak również zapoznanie się z konkurencją klienta. Po tych etapach następuje przygotowanie projektów, które przedstawiane są klientowi. Należy pamiętać o tym, że logo powinno charakteryzować się unikatowością, jak także prostą budową, która jest łatwa do zapamiętania.
Więcej: księga znaku cena.